ملتقى طلبة جامعة بنها|منتدى تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى طلبة جامعة بنها | محاضرات |جداول امتحانات |سكاشن |لجميع كليات بنها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها

مون
بسمة ابو الدهب
سومه و يويو
مهندالكول
ملاك الهدى
soso
safwat mansour
Ahmed Reda
khaled.galaxy
محمدميزو
Ibrahim Tiger
mira
عاشق الروح
misho
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر
ترمام : 45009

اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Empty
مُساهمةموضوع: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 2:11 pm

بسم الله الرحمن الرحيـــم

أعضـاء جامعه بنها الكــرام .. شباب وبنــــات .. بيكــم كبرنـــا .. وبيكم منتدى
جامعه بنها بقـى ليـه اسـم .. بيكم وصل ترتيبنـا لأفضل 500 موقـع فى مصـر .. وبيكم بقينـا من ضمن أفضل 40 الف موقع على العالـم .. بيكــم ها نوصل لفوق ما حلمنـا وتصورنــــا .. من خلال المنتدى ده ها نحاول نرد الجميــل ليكــم .. المنتدى ده مش ها يكـون فيـه نقـاش ولا ها يكـون فيـه جدال .. المنتدى ده بس عشـان النـاس كلهـا تعرف ميـن همـا اعضـاء منتدى جامعه بنها .. عشـان الناس كلهـا تعرف أن قيمـة العضـو عندنــا كبيـره جدآ .. أنـه مش مجرد أسم على الشبكـه العنكبوتيـه .. لأ .. العضـو عندنـا أخ وصـاحب .. العضـوعندنـا ليـه بصمـه فى المكـان ده .. وليـه فضل علينـا وعلى المكــان ده .. بيكـم وصلت مشاركاتنـا الالاف من المشاركات .. بيكـم وصلنـا اننـا أرشفتنـا وصلت صفحااات كتير على جوجل .. بيكــم حلمنــا أننـا نكــون من أفضـل المواقـع الطلابيـه الشبابيـه فى جمهوريـه مصـر العربيـه .. وبيكــم ها نحقق الحلــم ده أن شـاء الله رب العالميــن ..

من اليـوم أنتظـرو كل يـوم قصـة عضـو معانا فى المنتدى .. كل عضـو فيكـم ها يجيله يوم ويتكتب أسمـه هنـا .. لأن مشاركتك معانا شـرف كبيـر لينـا .. مجرد دخولك وتسجيلك معانا بدون أجبار ده معناه أنـك قررت تنضم لينـا ولأسرتنــا وعشـان أنت أختـارت تكــون وااحد مننــا فاحنـا كمــان أختــارنـا أنك تكون وااحد من أسرتنــا الجميلــــه

ربنـا يخلــى لينــا كل أعضـاء
جامعه بنها .. ويــارب مش ينسـونـا لو جـه يوم من الأيـام وما قدروش يكملـو معانا .. لأننـا عمرنـا ما ها ننسـاكم فى يـوم من الأيـام .. وعمرنــا ما نسينـا عضـو دخل فى يـوم وكـان ليـه فضل علينــــا ..

لو أنت زائـــر وشوفت موضوعـى ده .. فأحب أقولك أننـا مش ها نجبرك تسجـل معانا وتكون وااحد من اسرتنـا .. بس ها أقولك لو فعلآ نفسـك تلاقـى اصحـاب شـارك معانا وكلنـا بلا استثنـاء اصحـابك واخواتـك .. لو نفسـك تحكـى مشاكلك ومش لاقـى الى يسمعـك .. هنـا بنفرح أوووى لما حد يحكيلنـا همومـــه ونحاول بكل ما فينـا من قدره أننـا نحل المشكلـه .. هنـا كل فتـره بنتقابل وبنشـوف بعض .. بنشـوف بعض على حقيقتنا عشان نعرف أننـا مش مجرد اسمـاء على النت .. احنـا اشخـاص وبشـر حقيقيـه بقلوب بتدور على صديق وعلى أخ لينـا سـواء من نفس مكـانا او من أماكن بعيــده

المنتدى ده هـو عبـاره عن ذكـرى للتاريـخ لكل الى ها يدخل هنـا فى يوم من الايـام ويدور بين صفحاته عشـان يعرف ميـن همـا اعضـاءمنتدى جامعه بنها

والسلام ختـــام

وانتظروا اول عضو معانا هيحكى قصته فى منتدى جامعه بنها
https://benhauniversity.mam9.com/
عاشق الروح
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
عاشق الروح

ذكر
ترمام : 42252

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 2:14 pm

المنتدى ده هـو عبـاره عن ذكـرى للتاريـخ لكل الى ها يدخل هنـا فى يوم من الايـام ويدور بين صفحاته عشـان يعرف ميـن همـا اعضـاء يلا جامعه

تسلم ايدك ياميشو
وان شاء الله نكون قد المسؤليه ونتعاون اكتر واكتر ونخلى المنتدى من احسن المنتديات
https://www.facebook.com/sahrelaialy2012
mira
عضو فعال
عضو فعال

انثى
ترمام : 28382

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 2:15 pm

توبيك رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع بجد
وكلامك تمام جدااااااااااااا
ومنتظرين اول ضيف ومنتظرين تفاعل الاعضاء
Ibrahim Tiger
عضو مؤسس
عضو مؤسس
Ibrahim Tiger

ذكر
ترمام : 40629

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 2:25 pm

توبيك مميز جدا جدا

تسلم ايدك يا ميشو
محمدميزو
جامعى جديد
جامعى جديد
محمدميزو

ذكر
ترمام : 25069

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 2:51 pm

تسلم الايادى ياميشووو
دائما في تميز وابداع

http://mizo473.ahlamountada.com
khaled.galaxy
عضو فعال
عضو فعال
khaled.galaxy

ذكر
ترمام : 30508

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 3:01 pm

عن جد تسلم هيدا الأيدى الى كتبت وهيدا الكلام الى مو اقدر اقول فية شئ

وبأذن الله هنكون كلنا معك يا ميشو

يا حضرة المدير العام

لاء

يا اخى الكبير

https://www.facebook.com/khaled.galaxy1
Ahmed Reda
عضو نشيط
عضو نشيط
Ahmed Reda

ذكر
ترمام : 27039

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 3:14 pm

موضوع هايل ياميشو وجميل جدا تعبيرااتك
اسمحى لى اضيف حاجه صغيرة
ان المنتدى مش بعدد اعضاءه المنتدى بترابط الاعضاء وانهم يبقوا اسرة واحده وده اللى حصل معانا فى المنتدى
مفيش فرق بين عضو ولا مدير ولاعضو صغير ولا عضو كبير الكل هنا بيشتغل شان خاطر مصلحه المنتدى العامه.

وفكرة حلوة ان كل عضو يحكى قصته فى المنتدى بحييك يا ميشو عليها
safwat mansour
عضو متالق
عضو متالق
safwat mansour

ذكر
ترمام : 29543

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 3:54 pm

gamil gdn gdn ya mishoo
soso
عضو فعال
عضو فعال
soso

انثى
ترمام : 30352

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأربعاء 24 نوفمبر 2010, 3:31 am

تسلم ايدك ياميشو
مفيش كلام احسن من كده
وبالتوفيق ان شاء الله
ومنتظرين اول عضو
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأربعاء 24 نوفمبر 2010, 11:39 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وانتظروا اول عضو معانا قريبا باذن الله
ملاك الهدى
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
ملاك الهدى

انثى
ترمام : 54155

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالخميس 25 نوفمبر 2010, 9:28 am

تمام ياميشو كلامك والله جميل جدا

وان شاء الله كل واحد يعمل اللى يقدر عليهو نكبر المنتدى اكتر واكتر

تسلم ايدك
مهندالكول
عضو ماسى
عضو ماسى
مهندالكول

ذكر
ترمام : 31431

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالخميس 25 نوفمبر 2010, 9:52 am

موضوع جميل جدا يا ميشو باذن الله المنتدي هيكر اكتر واكتر بالاعضاء ال فيه باذن الله
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالجمعة 15 أبريل 2011, 8:18 pm

شكرا لمروركم جميعا وطبعا الموضوع بقاله فترة مركون

ومفيش ضيوف جاات لسه فانا بختار حد له بصمة كبيرة فى ملتقى طلبة جامعة بنها ...وله افضال كبيرة على المنتدى

هى

ملاااك الهدى

منتظرينك ياملاك تحيكى لنا قصتك مع ملتقى طلبة جامعة بنها باستفاضة هههههه
سومه و يويو
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
سومه و يويو

انثى
ترمام : 59440

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالجمعة 15 أبريل 2011, 10:46 pm

تسلم ايديك يا ميشو توبك رائع جدا
وفى انتظارك يا ملاك
تقبل مرورى
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالسبت 16 أبريل 2011, 11:25 am

شكرا لمرورك ياسومه

ومنتظرين ملاك حد يجيب ملاك

الشعب يريد اجابات ملاك ههههههههههههههههههههههههه
بسمة ابو الدهب
جامعى جديد
جامعى جديد

انثى
ترمام : 24085

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالسبت 16 أبريل 2011, 12:07 pm

انا اول مره ادخل التوبيك ده بس بصراحه متميز يا ميشو وبشكرك على الابداع ده

وفى انتظارك يا ملاك ومنتظرين اجاباتك
ملاك الهدى
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
ملاك الهدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالسبت 16 أبريل 2011, 1:07 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ماشى ياميشو بتحب تدبسنى انت هههههههههههههههه اتعودت على كده

ليك يوم والله وانا ماشيه لوحدى فجاه بقى لقيت ايه باب مكتوب عليه بنها قولت ادخل اشوف فيه ايه جوه

هههههههههههههههههههههههههههه طبعا بهزر

كل الحكايه ان انا كنت فى موقع تانى بتاع بنها برده جات ليا رساله من ميشوووووووووووو برابط المنتدى

قولت طيب ادخل اشوف ايه النظام مش هخسر حاجه لو دخلت طبعا انا زهقت لحد ما دخلت وانا اقول مش عارفه ادخل

وانا كنت مدخله حاجه غلط لحد ما شاركت ودلخت لقيت ناااااااااااااااااس كويسه جدا حلوين وخايفين على بعض

وعايزين يعملو حاجه طبعا كنت اول مره فى حياتى اسجل فى منتدى اصلا فعلمت نفسى بنفسى

وعلمت نفسى اعمل مواضيع واحطها واحط صوره كل ده اتعلمتو لوحدى شاطره انا صح هههههههههه

واول ما دخلت حطيت مواضيع دينيه وصور ودايما كنت بحطها فى المنتدى العام مش فى الأقسام بتعتها منا مكنتش اعرف كان

ميشو وهو بيرد على الموضوع يقولى انه هينقلو وطبعا مش بيتقنل لازم انا اقول ايوه الاول هههههههههههههههه وعرفت ناس

كويسه ومحترمه وعرفت نونوووووووووووووو اللى قابلتها صدفه هنا فى المنتدى واللى هى كانت معايا فى مدرسه الثانوى

طبعا فرحت جدا واتقابلنا وكل حاجه تمام وكان فى مره ميشو قرر يعمل اجتماع فبعت رساله وقالى تعالى على الدردشه

اجبها منين بقى مش عارفه وهو يشرح وانا مش عارفه ووصلت بعد ما زهق منى ههههههههههههه وكان هدفى

احط مواضيع عشان الناس تشارك مش عشان المساهمات تزيد لالالالالالالالالالالالالالا كنت عايزه المنتدى يبقى كويس

وبعدين ميشو حطنى مشرفه على القسم الأسلامى وانا مختش بالى اصلا وخت بالى صدفه وفحرت طبعا مش عشان مشرفه لا

عشان بدا يكون فى ثقه وعرفت ميرا القمر كمان من المنتدى برده وعرفت مهند وحماده وابراهيم تايجر وهيما وسوسو وناس تانيه

برده عشا مش انسى حد وبعد كده جت فتره ميشو قال هجيب مدير اللى هو برررررررررركه واول ما جابو كان كلامو خفيف

قولت ايه ده هو مالو ليه كده شكلو مدير بجد قولت بقى ايه اتكلم معاه باسلوب كويس لزعق فيا مره ولا حاجه

هههههههههههههههههههههههههه كنت فاكره شخصيتو جامده يعنى بس من كلامو بقى ومشاركاتو طلع انسان كوووووويس جدا

ومحترم ومش بيزعق ولا حاجه هههههههههههههههههههههه وحسيت فيهم كلهم اخووووووووووووواتى

واهم حاجه انى بلاقى فيهم عايزين يفيدو غيرهم ومحدش فيهم مستنى حاجه من حد لان بيعمل ده لنفسو يعنى عايزين يخدموا بجد

عايزين فعلا يعملو حاجه مش فى نظرهم منتدى وخلاص لا طبعا وده برده اللى خلانى اتشد للمنتدى اكتر والمنتدى كبير باصحابه

اه وميشو سايبنى فى المنتدى هنا براحتى اصلو عليه 5 جنيه ولسه مش ختها

بس مش فاكره حاجه تانى
مون
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
مون

ذكر
ترمام : 40878

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالسبت 16 أبريل 2011, 3:50 pm

موضوع اكثر من رائع
تسلم يا ميشو وتسلمى يا ملاك
نييييس توبييييييك
baraka
المدير العام
المدير العام
baraka

ذكر
ترمام : 29849

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 2:40 am

جميل اوى يا ميشو التوبيك بجد مميز جدا
ودائم التميز يا صاحبى

برده عشا مش انسى حد وبعد كده جت فتره ميشو قال هجيب مدير اللى هو برررررررررركه واول ما جابو كان كلامو خفيف

قولت ايه ده هو مالو ليه كده شكلو مدير بجد قولت بقى ايه اتكلم معاه باسلوب كويس لزعق فيا مره ولا حاجه

هههههههههههههههههههههههههه كنت فاكره شخصيتو جامده يعنى بس من كلامو بقى ومشاركاتو طلع انسان كوووووويس جدا

كلامه خفيف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو انا فى حد بيتكلم قدى خفيف ايه بس
هههههههههههههههههههه
شكله مدير بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههههههههههههههههه
نو كومينت
كنت فاكره شخصيته جامده ؟؟؟؟؟؟؟؟
اهو دا الكلام اللى يزعل
هههههههههههه

الاول كدا بحييك جدا على الكلام الكبير اوى اللى اتقال فى حقى دا
بجد كلام اعتز اوى بيه
بصى يا ملاك انا اول مادخلت الملتقى كنت داخل زى ماقولت قبل كدا مساعده وبعدين كان حاصل تاتشات كدا وحوارات ممكن نونو تبقى تحكيهالك بما انكم كنتوا فى مدرسه واحده ههههههههه
فكان فى الاول كلامى خفيف لان انا مينفعش ان انا اول ما ادخل ادخل فيكم بهزار او باننا ادخل قافش كدا او باى حاجه دا طبعا يبقى اسمه عبط
لازم الاول اعرف الناس اللى ف الملتقى هنا عاملين ايه الشخصيات وكدا وبعد كدا زى مانتى شفتى كنتى مفكرانى شخصيه جامده ومش عارف طلعت ايه
هههههههههههههههههههههه
اكيد اللى خلاكى تغيرى الفكره دى يوم ماشفتينا واحنا كنا بنهزر
ابسط ياعم ميشو انت السبب
بسمة ابو الدهب
جامعى جديد
جامعى جديد

انثى
ترمام : 24085

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 3:04 am

اجابات جميله يا ملاك وكفايه دمك العسل ده
ملاك الهدى
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
ملاك الهدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 8:39 am

تسلمى ياقمريه الله يخليكى

ايه يابركه والله انا قولت الصراحه

ههههههههههههههههههههههههههه بس والله عادى يعنى مش تزعل

ميشو هو السبب خد حقك منو بقى اوعى تسيب حقك

انا بس بهدى النفوس

وهاتلى ال5جنيه بتعتى منو

وعلى فكره يابركه كان تصرفك صح مينفعش تدخل مره وحده كده

وتتكلم لازم تعرف فعلا الشخصيات اللى هنا وانا كمان فكرى كان طبيعى بس لما اتكلمت اعرفتك

بس دى كل الحكايه
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 11:19 am

ههههههههههههههههههههههه ايه الشاطرة فى الاجابات دى طول عمرى بقول ليكى مستقبل يابنتى ههههههه وبعدين انتى لسه فاكرة الخمسة جنيه اشوفك فى تدبيسة جديدة ههههههههههههههههه

بس بجد اجابات رائعة وانتى من الناس المحترمة والكويسين اللى جهم للمنتدى هنا ومن اكتر الناس الحريصة على نجاااح المنتدى
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 11:21 am

بسمة ابو الدهب كتب:
انا اول مره ادخل التوبيك ده بس بصراحه متميز يا ميشو وبشكرك على الابداع ده

وفى انتظارك يا ملاك ومنتظرين اجاباتك

شكرا لمرورك يابسمة ولا ابداع ولا حاجة احنا نيجى جمبك ايه ههههه انتى الكبيرة بردو ومنتظرين ابداعاتك معانا وباذن الله ربنا يعينا ونكبر المنتدى ويبقا حاجة كويسة والكل يستفيد منه
ملاك الهدى
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
ملاك الهدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 11:25 am

يالهوى ال 5جنيه ضاعت

ماااااااااااااااااااشى

انا بقى هبقى ادبسك ليك يوم
زهرة الربيع
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
زهرة الربيع

انثى
ترمام : 45523

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 2:45 pm

جميل اووووى التوبيك
وطبعا التميز مش جديد عليك يا ميشو

واجاباتك جميله جداااااا يا ملاك
حلوة منك علمت نفسى بنفسى

تقبلوا مرورى

اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية