ملتقى طلبة جامعة بنها|منتدى تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى طلبة جامعة بنها | محاضرات |جداول امتحانات |سكاشن |لجميع كليات بنها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر
ترمام : 45054

فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى  Empty
مُساهمةموضوع: فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى      فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى  Emptyالجمعة 25 مارس 2011, 1:12 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ايه الاخبار يا شباب اتمنى الجميع بخير وبصحة وعافيه يارب

استحملونا بقى نقول الكلمتين اللى جايين نقولهم واتمنى حد يتعلم منهم حاجه او يعمل باى حاجه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

من اللى هنقوله فى موسم المشمش ان شاء الله [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

النهارده انا هتكلم فى موضوع من وجهة نظرى مهم جدا وناس كتير مش واخده بالهم منه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اتكلمنا على الشباب اللى بتخدع البنات او بتضحك عليهم ونيجى ننصحهم نقولهم اللى ماترضهوش على اختك

ماترضهوش على حد واختك من بنت ناس وبنات الناس التانيه ولاد تيت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

طيب اللى مالهومشى اخوات بنات بقى يعملوا اللى هما عايزينه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الواحديروح يقول لوة انت عندك اخوات بنات او اللى ماترضهوش لاختك ماترضهوش لبنات الناس [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هيقولى الفالح بسلامتوا بمنتهى البجاحه وقلة الادب فوكك منى ماعنديش اخوات بنات اصلا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يعنى هو انت مدام ماعندكشى اخوات بنات يبقى خلاص تعمل اللى انت عايزه فى بنات الناس

يقولك اه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

داك اوة يابعيد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

طب هقولك انا بقى ماتفكر شوية كما تدين تدان عارف معناها ايه يعنى مش شرط اختك

ممكن امك ممكن زوجتك ممكن بنتك صدقنى مش هتترحم مهما حصل مش هتترحم وهتتردلك برده

طيب يافالح بس براحه انتى داخل علينا جامد اوى كدا ليه وعاملى فيها شيخ او بتاع اوى

هقولك انا لا شيخولا بتاع

بس استحاله واحد يعرف ربنا وعندوا اخلاق يجى على بنت محترمه او بنت ضعيفه

يعنى ايه ان شاء الله ؟؟؟

يعنى تعامل الناس بالمثل

اللى عايز اقوله للشباب دى مش عشان ماعندكش اخوات بنات يبقى الحياة سهلة

لا دانت ممكن بدل ما تستغل البنات دى انهم يبقوا لعبة طب ماتخلهومشى اخواتك

وهيبقى احسن طبعا بكتير وصدقنى لما بتحسسها بحبك ليها كاخ هتعتبرك فعلا اخوها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هتخاف عليك وهتطمن عليك والبنات العاطفه عندهم زيادة حبتين لو زعلان ممكن توصل بيها انها تبكى عشانك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بزمتك كدا ولا تعملها لعبة وبعد كدا ماتفتكرشى غير انها تقول حسبى الله ونعم الوكيل فيك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ايه الاحسن فى ده مش هقول قول انت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

شباب كتير بيتبعوا الموضوع ده انا ادخلها وارسم عليها دور الحب وبعد كدا لما ازهق منها

اقولها كل شىء قصمة ونصيب او الجملة المشهورة احنا مش لبعض [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ونشلت ياناصح

طب وليه من الاول ماكتشفتش ده طب ياترى بعد دا هتبقى مبسوط والله ابدا

هتفضل تندم وهى هتفضل تدعى عليك طب ماربنا ممكن يستجاب دعاها وساعتها

والله ماحد هينفعك لو عملت ايه

طب افرض هى اللى جات وقالتلك انها معجبه بيك مثلا

فيه شباب ما شاء الله مابتحبش تكسف حد هههههههههههههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وعدد فى الليمون يامجنون

اول ماتقول كدا يقولها ياااااااه اخيرا قولتيها دانا كان نفسى وبتاع وكلام حمضان اتهرينا يابا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

طيب وليه لو فعلا عايزها اتفضل البيت والله مفتوح وفى اى هتخبط هتلاقيهم قدامك وبيستقبلوك

مش عايزها قولها على طول انتى اختى مش اكتر ياخى من اولها كدا هتقدر حتى

انها تنسى وانت برده برجولتك لو لسه الحاجه دى موجوده تساعدها على كدا

وساعتها هتشوف معاملتها هتبقى ازاى هتبقى اكتر حد قريب منها

واحساس طبعا جميل جدا انك تلاقى ناس جمبك على طول وتسأل عليك

احسن من انك تعيش يومين ولما تكتشف تلاقى الكل مش طايقك

ولا فعلا مش هتقدر ترتبط بيها دلوقتى حافظ عليها ياخى لحد ما ربنا يكرمك

بس ماتعملشى منها فنانه والدنيا كلها تعرف وكل من كلم بنت كلمتين حلوين

تيجى تكلمه يقولك حاسب دى خطيبتى وحيات خالتك خطيبتك مين جاتك ستين وكسه هههههههههههههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يقولك ان شاء الله لما اخلص والله لما تخلص وتقضى جيشك وتبدا تدور على شغل

وتكون نفسك لا يا راجل دى هانت وده كله البنت تخرج معاه

ومقضينها جنينة الاسماك ولعب فى الصوابع دى لو اختى وشوفتك معاها كدا

انا همسك ادور ضرب فيك عشان تفضل فاكر الموقف ده طول عمرك

والبنات انتوا عندكم مخ وبتفكروا بس للاسف راكنينه على جمب

استخدموه شوية
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مش هسأل برده عايز اعرف رأيكم فى الكلام ده ؟؟؟؟؟؟
https://benhauniversity.mam9.com/
زهرة الربيع
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
زهرة الربيع

انثى
ترمام : 45568

مُساهمةموضوع: رد: فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى      فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى  Emptyالجمعة 25 مارس 2011, 3:41 am

يااااااااااااه يا ميشو

دا الموضوع ده منتشر زى العدوه بين الشباب
بس الحق يتقال مش كل الشباب فى المحترم اللى بيتقى ربنا وفى اللى غير كده خالص

وانا معاك فى كلامك
بس ياااااااااارب باقى الشباب يبقوا متفقين معاك

انا عندى نصيحه لاى بنت
بلاش نجرى ورا عواطفنا لان ممكن تبقى عواطف وهميه وخداعه
ولو حد جه وقالك معجب او بحب
قوليله بيتنا مش بعيد وبابا موجود غير كده انا اسفه

وعلى فكره كده الولد هيحترمك اكتر

تسلم ايدك يا ميشو
دائما متميز فى مواضيعك

سامحنى طولت عليك
تقبل مرورى
mira
عضو فعال
عضو فعال

انثى
ترمام : 28427

مُساهمةموضوع: رد: فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى      فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى  Emptyالجمعة 25 مارس 2011, 5:21 am

عندك حق والله ياميشو تلاقي الولد منهم ماشي مع بنات بعدد شعر راسه مش عارفه انا بيكلمهم ازاي ويضحك ع دي وع دي ربنا يهديهم بجد حاجه تقرف بجد ربنا يبعدهم عننا ويحمي بناتنا ياااااااارب
وتسلم ياميشو متالق دايما ف مواضيعك
baraka
المدير العام
المدير العام
baraka

ذكر
ترمام : 29894

مُساهمةموضوع: رد: فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى      فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى  Emptyالجمعة 25 مارس 2011, 6:01 am

موضوع جميل اوى احب اعلق عليه

بص يا ميشو والله زى ما الشاب بنعيب عليه برده الشابه هنعيب عليها

اه هو واد اى كلام اللى يعمل حاجه زى دى بس هى برده بنت اى كلام انها تسمح لواحد انه يعمل فيها كدا
انا مش هتعمق كتير فى الموضوع
بس نصيحه لاخواتى الشباب رجالتنا اللى منهم اللى رافع راسنا ومنهم اللى واكسنا وجايب للقب ذكر النكسه
يا شباب دول اخواتنا والله انت عايز تبقى علاقتك رسميه المفروض ان انا احافظ عليها انا لو واحد بحب واحده انا مش همشى معاها كل يوم واتفسح معاها والكلام دا كله لان دا كله هيعملها سمعه مش كويسه لو انت خايف عليها صح احميها ممكن تحميها من بعيد لبعيد من غير ما هى تلاحظ ممكن تعمل حاجات جميله اوى لحد ما تاخد الخطوة الفعاله وتتقدم وتروح عندهم البيت وربنا هيكرم ان شاء الله وتتقبل يبقى انت فى الوقت دا راجل صح وميه ميه
اما ان انت تعيشها دور انها حته من قلبك من جوه وهى الملكه وانت صلاح الدين القيوبى وجهاد وسلامه وهات السفينه يا تايتنك صدقنى مش ظريف وزى ما قال ميشو ودايما خليها قدام عنيك كما تدين تدان دايما قدامك الجمله دى والله الجمله دى لو كل واحد حطها قدام عينيه هيتصلح حال الامه كلها بل العالم كله

نيجى بقى لاخواتنا البنات منهم البنت الصاحيه اوى اللى تقدر تصد صح وعارفه الصح من الغلط ومنهم البنت اللى تقدر بس مش عايزه زى ماتقول كدا ماصدقت تلاقى اللى يجر؟؟؟؟
ومنهم بقى اللى بتستهبل فيها وبمجرد حد يقولها بحبك تقوله وانا كمان هو يعملى فيها مصطفى قمر وهى تعملى فيها سميه والدنيا خربانه وبعرور يدخل فى النصف
طبعا مينفعش والله انتى بنت سمعتك بصى لازم تكون كويسه جدا
اصل سورى فى اللفظ اللى هيجى يخطبك دا مش اهبل
طبعا هاييجى يسال عن اخلاقك وووو ولو انتى سميه ابقى قابلينى لو حد جالك محترم واتجوزك وفى الحاله دى مش هنلاقى حاجه نقولها غير الطيور على اشكالها تقع

فيا شباب ويابنات والله انا مش بقولكم انتوا وبس انا بقول لنفسى انا كمان يا جماعه كلنا خطاء تمام بس بنفكر بعض وبنذكر بعض ولازم نخاف على بعض ونحمى بعض ماهو لو انا محمتش اختى اللى ماشيه فى الشارع مين هيحميها مين هياحفظ عليها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يارب مكونش تقلت عليكم وانا عارف ان انا طولت بس سامحونى بقى الموضوع كبير وعايز ايام ومجلدات نتكلم فيها عنه

تسلم يا ميشو على التوبيك بجد تسلم ايدك وحلوه بلا وكسه دى
ههههههههههههههههههههههههههههه
https://benhauniversity.mam9.com/
Ibrahim Tiger
عضو مؤسس
عضو مؤسس
Ibrahim Tiger

ذكر
ترمام : 40674

مُساهمةموضوع: رد: فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى      فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى  Emptyالجمعة 25 مارس 2011, 9:08 am

فعلا يا ميشو الكلام ده كله بيحصل بس بيتهيألى بتبقى على حسب شخصية وطبع كل واحد

يعنى فيه شباب كتييير عندهم اخوات بنات وبيعمل اللى هو عايزه وبيضحك على بنات الناس مع ان الغلط بيبقى من البنت مش الولد ولو لقى اخته ماشيه مع حد ممكن يقتلها طيب ما تصلح نفسك الاول لان فعلا كما تدين تدان وطبعا فيه شباب بردوا عندهم اخوات بنات وبيخاف على بنات الناس لانه خايف يحصل كده فى اخواته او حد قريب منه او لان طبيعته وشخصيته محترمه

وفيه بردوا واحد مقطوع من شجره وما لوش اخوات بنات وبيحافظ على اى بنت زى اخته بالظبط والعكس صحيح

يعنى بيتهيألى بتبقى على حسب طبع وطبيعة وشخصية كل واحد

تسلم ايدك يا ميشو توبيك مميز جدا

فوكك منى انا ماعنديش اخوات بنات .ارحم امى بقى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بنات جامعة بنها خايف عليكوا من النار
»  -بنات-حريم-انتكاس-الشيخ حازم شومان-
» هل بنات الناس لعبة واختك مكتوب عليه ممنوع اللمس!؟؟
»  ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع