ملتقى طلبة جامعة بنها|منتدى تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها

ملتقى طلبة جامعة بنها|منتدى تجارة بنها

ملتقى طلبة جامعة بنها | محاضرات |جداول امتحانات |سكاشن |لجميع كليات بنها
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
soso
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 532
ترمام : 19847
تاريخ التسجيل : 24/09/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الخميس 14 أكتوبر 2010, 6:17 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الموضوع باين من عنوانه





سجل دخولك اليومى
بنكته او كريكاتير
او حتى موقف حصلك او لاى حد من اصحابك


ياريت الكل يشترك معانا
عايزين نشوف التفاعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
safwat mansour
عضو متالق
عضو متالق
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 551
ترمام : 19038
تاريخ التسجيل : 17/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الخميس 21 أكتوبر 2010, 10:42 am

انتوا تؤمروا والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الهدى
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

انثى
عدد المساهمات : 3461
ترمام : 43650
تاريخ التسجيل : 08/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الخميس 21 أكتوبر 2010, 11:28 am

مره 4 مساطيل عايزين يركبو لمبه فى السقف يعملو ايه

واحد اتشعلق فى اللمبه و3 لفو السقف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safwat mansour
عضو متالق
عضو متالق
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 551
ترمام : 19038
تاريخ التسجيل : 17/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الخميس 21 أكتوبر 2010, 11:33 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه جامده مووووووووووووووت

طيب خدوا دى
بيقولك جماعه مجانين دخل عليهم الدكتور لقاهم مشغلين اغانى وبيرقصوا سألهم بتعملوا ايه قالولوا عندنا فرح فا بص جنبه لقى واحد قاعد على الكرسى قاله الحمد لله انت شكلك العاقل اللى فيهم وسأله انت قاعد كده ليه قاله اصل انا العروسه
هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 532
ترمام : 19847
تاريخ التسجيل : 24/09/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   السبت 23 أكتوبر 2010, 8:55 am

هههههههههههههههههههههههه

واحد اسود اتجوز واحدة سودة زيه.. جابوا ولد ابيض.. سموه مش ممكن ...

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamada.star
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2912
ترمام : 40471
تاريخ التسجيل : 21/08/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   السبت 23 أكتوبر 2010, 9:07 am

هههههههههههههه

مش ممكن ليه كل شئ ممكن فى الزمن الى احنا فيه ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safwat mansour
عضو متالق
عضو متالق
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 551
ترمام : 19038
تاريخ التسجيل : 17/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   السبت 23 أكتوبر 2010, 3:29 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرة 8 صعايدة ماشيين ورا بعض وقعو كلهم في حفرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 532
ترمام : 19847
تاريخ التسجيل : 24/09/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الخميس 28 أكتوبر 2010, 4:47 am

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا السور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safwat mansour
عضو متالق
عضو متالق
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 551
ترمام : 19038
تاريخ التسجيل : 17/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الخميس 28 أكتوبر 2010, 9:50 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرة اب بحكي لابنو لو خيروك بين العقل والمال ها تختار ايه؟
الابن:بختار المال ...الاب ابتسم وقال انا بختار العقل...الابن:والله كل واحد يختار الي ناقصو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مهندالكول
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 729
ترمام : 20926
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   السبت 30 أكتوبر 2010, 12:09 pm

ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 532
ترمام : 19847
تاريخ التسجيل : 24/09/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الإثنين 01 نوفمبر 2010, 9:32 am

ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamada.star
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2912
ترمام : 40471
تاريخ التسجيل : 21/08/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الإثنين 01 نوفمبر 2010, 11:10 am

بالنسبه للناس الى انا شلت النكت بتعتهم

رجاء كتابه نكت لا تحتوى على الفاظ مثل الخيانه

لا ن بعد كده ممكن حد يدخل يقول نكت مش كويسه

ده من اجل المحافظه على نظام المنتدى

وياريت كلامى مش يدايق حد

تقبلوووو مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الهدى
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

انثى
عدد المساهمات : 3461
ترمام : 43650
تاريخ التسجيل : 08/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الإثنين 01 نوفمبر 2010, 11:51 am

مره الريس كان راكب فى طياره وبيكلم الناس بيقولهم اللى بيحب السادات ينط من الطياره 50 نطوا

قال طب اللى بيحب جمال عبد الناصر ينط من الطياره 90 نطوا

قال طب اللى بيحبنى ينط 1 نط قال الريس للمنقذين هاتو فجابو

الريس قال للنط اطل ب اى شى وانا اعملو ليك قالو نفسى اعرف بس مين اللى زقنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamada.star
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2912
ترمام : 40471
تاريخ التسجيل : 21/08/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الإثنين 01 نوفمبر 2010, 6:27 pm

هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 532
ترمام : 19847
تاريخ التسجيل : 24/09/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الثلاثاء 02 نوفمبر 2010, 7:35 am

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له :امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamada.star
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 2912
ترمام : 40471
تاريخ التسجيل : 21/08/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الثلاثاء 02 نوفمبر 2010, 7:50 am

ههههههههههههههه

صح هتفرق واحده من اتنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safwat mansour
عضو متالق
عضو متالق
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 551
ترمام : 19038
تاريخ التسجيل : 17/10/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الثلاثاء 02 نوفمبر 2010, 12:06 pm

بيقولك مره 2 مساطيل بصو فى السماء فشافو طياره فال المسطول رقم 1 بيقول لمسطول رقم 2 ترهنى ان ديه طياره الوزير قالو لا
فا راح قايله وانت عرفت منين انها مش طايرته قاله مش ماشى جنبها موتيسكلات
ههههههههههههه

اتنين مساطييل واحد بيقول للتانى مراتلى ما بتحبيش تشوف وشى وانا مسطول وانا ما بحبيش اشوف وشها وانا فايق ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
khaled.galaxy
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 435
ترمام : 20003
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   السبت 26 نوفمبر 2011, 12:18 pm

على رأى المثل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قال الى مستنى الشرطة تتأدب ..... يا مستنى هيفاء تتحجب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/khaled.galaxy1
سومه و يويو
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

انثى
عدد المساهمات : 4020
ترمام : 48935
تاريخ التسجيل : 18/03/2011
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك   الأحد 27 نوفمبر 2011, 4:26 am

والله عندك حق ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سجل دخولك اليومى بنكته او موقف مضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقى طلبة جامعة بنها|منتدى تجارة بنها :: «۩۞۩-الركن الترفيهي-۩۞۩» :: حماده يلــــعـــب-
انتقل الى: