ملتقى طلبة جامعة بنها|منتدى تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا لزيارتكم
ادارة المنتدي & أســرة فريندز تجارة بنها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى طلبة جامعة بنها | محاضرات |جداول امتحانات |سكاشن |لجميع كليات بنها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها

مون
بسمة ابو الدهب
سومه و يويو
مهندالكول
ملاك الهدى
soso
safwat mansour
Ahmed Reda
khaled.galaxy
محمدميزو
Ibrahim Tiger
mira
عاشق الروح
misho
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر
ترمام : 45044

اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 23 نوفمبر 2010, 2:11 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيـــم

أعضـاء جامعه بنها الكــرام .. شباب وبنــــات .. بيكــم كبرنـــا .. وبيكم منتدى
جامعه بنها بقـى ليـه اسـم .. بيكم وصل ترتيبنـا لأفضل 500 موقـع فى مصـر .. وبيكم بقينـا من ضمن أفضل 40 الف موقع على العالـم .. بيكــم ها نوصل لفوق ما حلمنـا وتصورنــــا .. من خلال المنتدى ده ها نحاول نرد الجميــل ليكــم .. المنتدى ده مش ها يكـون فيـه نقـاش ولا ها يكـون فيـه جدال .. المنتدى ده بس عشـان النـاس كلهـا تعرف ميـن همـا اعضـاء منتدى جامعه بنها .. عشـان الناس كلهـا تعرف أن قيمـة العضـو عندنــا كبيـره جدآ .. أنـه مش مجرد أسم على الشبكـه العنكبوتيـه .. لأ .. العضـو عندنـا أخ وصـاحب .. العضـوعندنـا ليـه بصمـه فى المكـان ده .. وليـه فضل علينـا وعلى المكــان ده .. بيكـم وصلت مشاركاتنـا الالاف من المشاركات .. بيكـم وصلنـا اننـا أرشفتنـا وصلت صفحااات كتير على جوجل .. بيكــم حلمنــا أننـا نكــون من أفضـل المواقـع الطلابيـه الشبابيـه فى جمهوريـه مصـر العربيـه .. وبيكــم ها نحقق الحلــم ده أن شـاء الله رب العالميــن ..

من اليـوم أنتظـرو كل يـوم قصـة عضـو معانا فى المنتدى .. كل عضـو فيكـم ها يجيله يوم ويتكتب أسمـه هنـا .. لأن مشاركتك معانا شـرف كبيـر لينـا .. مجرد دخولك وتسجيلك معانا بدون أجبار ده معناه أنـك قررت تنضم لينـا ولأسرتنــا وعشـان أنت أختـارت تكــون وااحد مننــا فاحنـا كمــان أختــارنـا أنك تكون وااحد من أسرتنــا الجميلــــه

ربنـا يخلــى لينــا كل أعضـاء
جامعه بنها .. ويــارب مش ينسـونـا لو جـه يوم من الأيـام وما قدروش يكملـو معانا .. لأننـا عمرنـا ما ها ننسـاكم فى يـوم من الأيـام .. وعمرنــا ما نسينـا عضـو دخل فى يـوم وكـان ليـه فضل علينــــا ..

لو أنت زائـــر وشوفت موضوعـى ده .. فأحب أقولك أننـا مش ها نجبرك تسجـل معانا وتكون وااحد من اسرتنـا .. بس ها أقولك لو فعلآ نفسـك تلاقـى اصحـاب شـارك معانا وكلنـا بلا استثنـاء اصحـابك واخواتـك .. لو نفسـك تحكـى مشاكلك ومش لاقـى الى يسمعـك .. هنـا بنفرح أوووى لما حد يحكيلنـا همومـــه ونحاول بكل ما فينـا من قدره أننـا نحل المشكلـه .. هنـا كل فتـره بنتقابل وبنشـوف بعض .. بنشـوف بعض على حقيقتنا عشان نعرف أننـا مش مجرد اسمـاء على النت .. احنـا اشخـاص وبشـر حقيقيـه بقلوب بتدور على صديق وعلى أخ لينـا سـواء من نفس مكـانا او من أماكن بعيــده

المنتدى ده هـو عبـاره عن ذكـرى للتاريـخ لكل الى ها يدخل هنـا فى يوم من الايـام ويدور بين صفحاته عشـان يعرف ميـن همـا اعضـاءمنتدى جامعه بنها

والسلام ختـــام

وانتظروا اول عضو معانا هيحكى قصته فى منتدى جامعه بنها
https://benhauniversity.mam9.com/

كاتب الموضوعرسالة
hamada.star
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
hamada.star

ذكر
ترمام : 51011

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالأحد 17 أبريل 2011, 5:43 pm

توبيك روعه يا ميشووو

واجابه اروع من ملاك المنتدى

ملاك الهدى

تقبلو مرورى
misho
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
misho

ذكر
ترمام : 45044

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالسبت 10 سبتمبر 2011, 8:58 am

ومعانا ضيف جديد هو

ماردونا منتظرينك ياريس
https://benhauniversity.mam9.com/
سومه و يويو
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
سومه و يويو

انثى
ترمام : 59475

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالسبت 10 سبتمبر 2011, 11:39 pm

نايس توبك يا ميشو وبجد جميل جدااااااا

منتظرينك يا مردونا
mardona
المدير العام
المدير العام
mardona

ذكر
ترمام : 76022

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالأحد 11 سبتمبر 2011, 3:01 am

ايه بقى ياميشووو التدبيس ده

ههههههههههههههههههه

بسم الله الرحمن الرحيم

ونبدأ من او ما سجلت فى المنتدى حتى إلى يومنا هذا

طبعاااااا كنت زى اى واحد لسه داخل الكلية ولسه مش اعرف حد فيهااا غير اصحابى بس اللى كانوا معايا فى الثانوى

ودخلوا كلية التجارة فعملت سيرش عالنت كتيييير عن موقع او حاجة للتواصل مع الكلية والجامعة اول حاجة قابلتنى

هى موقع الجامعة بس كنت كل ما أدخل عليه يجيلى صفحة بيقولى فيها الموقع مفيرس وهيفيرس الجهاااز فكنت

بخرج منه على طول ومع الأيام عرفت موقع الكلية عالنت بس برده كل ما ادخل عليهه مفيش جديد الأخبار

اللى كانت موحودة عليه من سنة 2002 ومفيش تغير خااااالص فيها لحد ما زهقت وقولت "ايه الجامعة البايظة اللى

مش ليها ولا موقع ولا اى حاجة عالنت " هههههههههههههههه وده طبعااااا رد بيبقى متوقع من اى حد لما يبحث عن

حاجة محتاجها ومش لاقها المهم مش طنشت عملت سيرش تااااااانى ودورت لحد موصلت لمنتدى كان حلو جدااا

ولقيت فى كل حاااااجة وسجلت فيه وكان تمااااام وفضلت فيه يجى اقل من سنة وبعدين لقيته اتقفل اتنرفزت اوووى

ساعتها وقلت "ايه الجامعة النحس دى ده حتى يوم ما لاقى ليها منتدى الاقيى يتقفل"ههههههههههههههههه

قولت مش مشكلة وعملت سيرش تاااااانى ودورت وبحثت كتيييييير وقابلنى منتديات بعديها كتيييير وسجلت فيها

بس برده كنت كش بلاقى فيها الحاجة اللى انا عاوزها او بالظبط اصحابها عملوها ونسيوها وسايبين الأعضاء

يخبطوا ويردوا على بعض ومش كان بيبقى رد تمااااااااااام

لحد ما جه اليوم وكنت بدور على حاجة بس لقيت بيقولى لازم تسجل عشان طبعاااا ميشو باشا كان قافل المنتدى

للزوار هههههههههههههههههههههههه قولت مفيش مشكلة اسجل عااادى مش هخسر حاجة اشوف اللى انا كنت عاوزة

وبالمرة اشوف المنتدى ده يمكن يطلع كويس ومن هنااا بدأت انضمامى للمنتدى وكان يوم تاريخى كان اخر يوم

فى سنة 2010 ههههههههههههههههههههههه ولما شوفت المنتدى عجبنى جدااااا وعجبنى تنظيمه وكنت على طوول

فى اى محاضرة كنت عاوزها بلاقيها عليه او شيتات بس مش كنت بلاقى الأجابات ههههههههههههههههههه

المهم اهتميت بيه اكتر وقلت لازم اشارك فيه وانا كان بيبقى معايا محاضرات كتيييير وطبعاااا كنت بلاقى اعضاء

من مناطق بعيدة ومش كانوا بيقدروا يحضروا لكن انا معايا الحاجة دى ليه مش اشارك بيه يعنى بالى اقدر عليه

حتى ولو محاضرة وكان ليا اول توبيك فيه كانت محاضرة نزلتها فى قسم الفرقة التانية كلية التجارة

واكتر حاجة عجبتنى انى لقيت رد فعل او بالمعنى تشجيع وبالذات من افراد الأدارة زى ميشو وزهرة وبركه ونونو

وملااااااك سوووووووووومه كانت لسه مش شرفت ههههههههههههههههههههههه

يعنى لقيت انى لما بنزل توبيك حد بيرد عليا يعنى بعرف انى حد بيستفيد من اللى بنزله ده وبعدين كنت كل مايكون

معايا محاضرة انزلهاااا لحد ماكنت بنزل محاضرات اليوم كلها او يعنى اللى كنت بقدر اجيبها او بحضرها

وكل ده عشان انى اقدر افيد الطلاب واى حد محتاج حاجة مادام انا معايا المحاضرات ليه مش انزلها

وبعدين بدأت انزل توبيكات فى جميع اقسام المنتدى

و بعد كده لقيت ميشوو بيقولى هنعينك مشرف على قسم تجارة قولتلوا ماااشى مفيش مشكلة سواء كده او كده

المحاضرات هتنزل برده فى الحالتين بمشرف او من غير مشرف واكتر حاجة هناااااا فى المنتدى لقيت كل اللى هنا

اخوات مع بعضيهم يعنى بيسألوه على بعض ولو حد مش بيدخل المنتدى بيشوفوا ماله مش حكاية

مجموعة افراد عاملين منتدى وكل واحد بيشوف اللى بيعمله وخلااااص

وكده ده يبقى حكايتى فى هذا المنتدى الغااااااااااالى

واختم كلاااااااااامى بقى ان هناااا عرفت احسن واجمل اصدقااااااء واخوات فى هذا المنتدى ميشو وملاك وبركه وسومه وزهره وهيما وتايجر ونونو ومون وحمااادة وكل الأعضاء الكرام اللى قابلتهم

واحب ادبس بقى اللى بعدى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سوووووووووووووووووووووووووووووووووووومه

هههههههههههههههههههههههه
زهرة الربيع
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
زهرة الربيع

انثى
ترمام : 45558

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالأحد 11 سبتمبر 2011, 8:09 am

تمام يا mardona

بس ربنا يستر ومش تقفل المنتدى دا كمان
هههههههههههه

سومه منتظرينك يا قمر

ومتنسيش تاخدى حقك من mardona
طبعا انا بهدى النفوس
هههههههههه

تقبلوا مرورى
hamada.star
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
hamada.star

ذكر
ترمام : 51011

مُساهمةموضوع: رد: اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها    اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها  - صفحة 2 Emptyالأحد 11 سبتمبر 2011, 6:33 pm

اجابه جميله

ومنتظرينك يا سوماااا

اعضاء تركوا بصمه في منتدي جامعه بنها
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» رحله مع اعضاء ""منتدى""جامعه بنها!!
» فيديو شرح ملتقى طلبه جامعه بنها
» دليل ملتقى طلبه جامعه بنها
» اصدقاء ملتقى طلبه جامعه بنها
» هاااااااااااااااااااام جدا جدا لجميع اعضاء المنتدى